Společnost Naturliving s.r.o. se v průběhu roku 2025 zúčastní pěti zahraničních veletrhů. Tato aktivní účast je spolufinancována z prostředků Evropské unie.


Společnost Naturliving s.r.o. realizovala v průběhu roku 2024 projekt s názvem: Vytvoření nové internetové prezentace firmy Naturliving s.r.o., který je financován z prostředků a díky podpoře Evropské unie.
Název projektu | Podpora exportu firmy Naturliving |
Registrační číslo projektu | 01_24_044 |
Termín realizace - začátek | 25. 10. 2024 |
Termín realizace - konec | 31. 01. 2026 |
Díky podpoře Evropské unie, konkrétně v rámci programu „Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost“, se zúčastníme pěti zahraničních veletrhů.
Cílem projektu je podpořit prodej našich zahradních staveb, zejména zahradních domků, venkovních saun a garáží, které jsou vyrobeny v unikátním patentovaném designu české značky Naturliving.
Společnost Naturliving s.r.o. vyjadřuje vděčnost Evropské unii za její podporu a cení si jejího významného přínosu k našim inovačním aktivitám.
Projekt: Vytvoření nové internetové prezentace firmy Naturliving s.r.o.



Společnost Naturliving s.r.o. realizovala v průběhu roku 2024 projekt s názvem: Vytvoření nové internetové prezentace firmy Naturliving s.r.o., který je financován z prostředků a díky podpoře Evropské unie.
Název projektu | Vytvoření nové internetové prezentace firmy Naturliving s.r.o. |
Registrační číslo projektu | 0461000666 |
Termín realizace - začátek | 01. 05. 2024 |
Termín realizace - konec | 30. 09. 2024 |
Díky podpoře Evropské unie jsme ve výzvě č. 0461- Kreativní vouchery II v rámci Národního plánu obnovy mohli realizovat projekt Vytvoření nové internetové prezentace firmy Naturliving s.r.o.
Hlavní cíle projektu „Vytvoření nové internetové prezentace firmy Naturliving s.r.o.“ :
- Grafický návrh nové webové stránky včetně detailních wireframů.
- Responsivní design, který splňuje nejnovější standardy a trendy.
- Zlepšený uživatelský zážitek a snížená míra odchodu uživatelů.
- Copywritingová strategie s jasně definovanými klíčovými zprávami.
- Kvalitní texty pro webové stránky.
- Zlepšení viditelnosti našeho společenského poslání skrze komunikaci.
- Seznam klíčových slov a strategie pro jejich efektivní využití.
- Optimalizovaný obsah na webových stránkách s vysokou relevancí pro vyhledávače.
Společnost Naturliving s.r.o. vyjadřuje vděčnost za podporu Evropské unii a oceňuje její významný přínos k našim inovačním aktivitám.