NATURLIVING®

Dotační programy

Společnost Naturliving s.r.o. se v průběhu roku 2025 zúčastní pěti zahraničních veletrhů. Tato aktivní účast je spolufinancována z prostředků Evropské unie.

Financováno Evropskou unií
Národní plán obnovy

Společnost Naturliving s.r.o. realizovala v průběhu roku 2024 projekt s názvem: Vytvoření nové internetové prezentace firmy Naturliving s.r.o., který je financován z prostředků a díky podpoře Evropské unie.

Název projektu Podpora exportu firmy Naturliving
Registrační číslo projektu 01_24_044
Termín realizace - začátek 25. 10. 2024
Termín realizace - konec 31. 01. 2026

Díky podpoře Evropské unie, konkrétně v rámci programu „Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost“, se zúčastníme pěti zahraničních veletrhů.

Cílem projektu je podpořit prodej našich zahradních staveb, zejména zahradních domků, venkovních saun a garáží, které jsou vyrobeny v unikátním patentovaném designu české značky Naturliving. 

Společnost Naturliving s.r.o. vyjadřuje vděčnost Evropské unii za její podporu a cení si jejího významného přínosu k našim inovačním aktivitám.

 


 

Projekt: Vytvoření nové internetové prezentace firmy Naturliving s.r.o.

Financováno Evropskou unií
Národní plán obnovy
Ministerstvo kultury

Společnost Naturliving s.r.o. realizovala v průběhu roku 2024 projekt s názvem: Vytvoření nové internetové prezentace firmy Naturliving s.r.o., který je financován z prostředků a díky podpoře Evropské unie.

Název projektu Vytvoření nové internetové prezentace firmy Naturliving s.r.o.
Registrační číslo projektu 0461000666
Termín realizace - začátek 01. 05. 2024
Termín realizace - konec 30. 09. 2024

Díky podpoře Evropské unie jsme ve výzvě č. 0461- Kreativní vouchery II v rámci Národního plánu obnovy mohli realizovat projekt Vytvoření nové internetové prezentace firmy Naturliving s.r.o.

 

Hlavní cíle projektu „Vytvoření nové internetové prezentace firmy Naturliving s.r.o.“ :
  • Grafický návrh nové webové stránky včetně detailních wireframů.
  • Responsivní design, který splňuje nejnovější standardy a trendy.
  • Zlepšený uživatelský zážitek a snížená míra odchodu uživatelů.
  • Copywritingová strategie s jasně definovanými klíčovými zprávami.
  • Kvalitní texty pro webové stránky.
  • Zlepšení viditelnosti našeho společenského poslání skrze komunikaci.
  • Seznam klíčových slov a strategie pro jejich efektivní využití.
  • Optimalizovaný obsah na webových stránkách s vysokou relevancí pro vyhledávače.

 

Společnost Naturliving s.r.o. vyjadřuje vděčnost za podporu Evropské unii a oceňuje její významný přínos k našim inovačním aktivitám.